15 mar 2011

Wracam!

Wiem, zniknąłem w prawie najważniejszym momencie sezonu, ale nie żałuję. Mam sporo zaległości, nie zrealizowałem wszystkiego co chciałem, nie wiem czy wyrobię się z zapowiedziami, ale i tak uważam, że dobrze ten czas wykorzystałem. Ale starczy tego mało interesującego wstępu i przechodzimy do konkretów.

Selection Sunday

W niedzielę zostały ogłoszone wszyscy uczestnicy Turnieju, a całość wraz z krótkimi analizami można obejrzeć tutaj. Jak zwykle nie brakowało niespodzianek i tak dziwi trochę wybór akurat takich uczestników First Four (mowa o czterech ekipach z dużych konferencji). Brakuję mi np. Colorado, czy Alabama kosztem np. Georgia, no ale historia pokazuję, że komisja wykonują bardzo dobrą robotę, tym bardziej że są to ludzie znający się na rzeczy i dlatego ja jestem w stanie zaakceptować taką sytuację.

Małą rozpiskę można znaleźć na CollegeHoops.pl.

Bracket

Jak to wszystko wygląda na drabince można sprawdzić np. na yahoo.
Przy okazji chciałbym przypomnieć, że bawimy się w przewidywanie przebiegu Turnieju i jeśli ktoś chciałby się dołączyć (a czasu już mało), to odsyłam do mojego wpisu na Czwarta-Kwarta.com.
Jeśli ktoś chciałby obejrzeć krótką analizę bracketu, czyli National Bracket Day, to odsyłam na MMOD.

Terminarz

15-16 marca - First Four
17-18 marca - druga runda
19-20 marca - trzecia runda
24-25 marca - Sweet 16
26-27 marca - Elite Eight
2 kwietnia - Final Four
4 kwietnia - Finał

Jak zawsze wszystkie mecze na żywo i z odtwarzania będą dostępne za darmo, bez logowania na stronie NCAA - March Madness on Demand (link znajduję się też w bocznej ramce).

Na koniec jeśli ktoś chce być na bieżąco i poczytać ciekawe opinie ludzi poświęcających się bardziej NCAA, to polecam śledzić na twitterze:

Kosiego (czyli głównie mnie ;] )

W razie pytań zapraszam do komentowania, a jak zaczną się mecze to powinien pojawić się czat, jak to bywało w zeszłym roku.

Brak komentarzy: