2 lip 2010

A chciałem dobrze, czyli o MŚ U17

Jakiś czas temu podając oficjalny skład USA snułem wielkie plany i zamiary, bo liczyłem, że Mistrzostwa Świata do lat 17 będą transmitowane chociaż w internecie i śmiało będzie można je oglądać.

Rzeczywistość okazała się brutalna, bo co prawda transmisja internetowa będzie, ale dopiero od ćwierćfinałów czyli od 9 lipca i jeszcze nie wiadomo, czy będzie to usługa płatna czy darmowa. Jedne źródła podają jedną wersje, inne swoją, czyli wygląda na to, że trzeba będzie poczekać. W każdym razie ten link może się wam przydać - FIBA TV.

Turniej już się rozpoczął, ale na szybko polecam przeczytać zapowiedź imprezy na 3sekundy.com oraz Polskim Koszu, gdzie znajdziecie także wywiady z trenerem i zawodnikami.

Za nami już trzy mecze, w których odpowiednio zwyciężyli Litwa z Chinami, Serbia z Egiptem oraz USA z Argentyną. Z wiadomych powodów ten ostatni mecz najbardziej mnie interesował, a w nim Michael Gilchrist czyli zawodnik numer 1 w swoim roczniku był najlepszym graczem notując 22pkt oraz 15zb.

Na dokładniejsze analizy i oceny przyjdzie czas później, więc teraz odsyłam na oficjalna stronę mistrzostw, gdzie gra właśnie Polska z Australią i do połowy prowadzą 38:25. Trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy: