8 wrz 2010

Top HS Players

Stosunkowo niedawno natknąłem się na blog Po prostu basket, ale bardzo się ucieszyłem gdy zobaczyłem wpisy na temat czołowych zawodników z High School zatytułowane tak jak mój. Niestety znalazłem tylko trzy posty, a ostatni był z maja, więc byłem przekonany, że kolejnych prędko nie zobaczę. Na szczęście moje przypuszczenia okazały się błędne i dwa dni temu pojawił się nowy wpis.

W skrócie na blogu możemy przeczytać krótkie charakterystyki najlepszych zawodników ze szkół średnich. O ich indywidualnych i zespołowych dokonaniach, a także co nieco o ich umiejętnościach. W sam raz by bliżej zapoznać się z nową twarzą.

Na chwilę obecną możemy znaleźć:
  • wpis z lutego opisującego CJ Leslie'a, który od nadchodzącego sezonu dołączy do N.C. State
  • wpis z lutego z Marquisem Teague'm, który za rok będzie występował w Kentucky
  • wpis z maja o Reggie'm Bullocku, który wybrał North Carolina i zasili jej szeregi już od zbliżającego się sezonu
  • najnowszy wpis z września o Jamesie McAdoo, który także wybrał North Carolina, ale do drużyny dołączy w 2011 roku

Polecam poświęcić chwilę na te cztery wpisy i mam nadzieję, że doczekamy się częstszych aktualizacji.

Brak komentarzy: