27 wrz 2010

O wzmocnieniach na Czwartej-Kwarcie

Część z was już pewnie o tym słyszała albo czytała, ale w ramach przypomnienia pozwolę sobie dodać, że od dziś oficjalnie dołączyłem do grona redaktorów na Czwarta-kwarta.com. Wraz ze mną przyszło kilku innych dobrze wam znanych blogerów, a o szczegółach możecie przeczytać tutaj.


Ja z mojej strony napiszę, że oczywiście obecny blog wciąż będzie funkcjonował pełną parą (mam nadzieję) i wciąż będę pisał na CollegeHoops.pl. Najczęściej moje wpisy naturalnie będzie mogli znaleźć tutaj, gdzie będę pisał o wszystkim, co nowe i ciekawe w NCAA, natomiast na CollegeHoops, co jakiś czas będą pojawiać się moje artykuły związane stricte z koszykówką uniwersytecką (już niedługo ruszam z zapowiedzią nowego sezonu).

Na Czwartej Kwarcie natomiast postaram się pisać w taki sposób, by zachęcić i zaciekawić fanów NBA tą odmianą koszykówki. Spodziewajcie się więc opisów ważnych wydarzeń, wielkich postaci, różnych rankingów graczy i oczywiście wpisów związanych z Draftem.

Trzymajcie, więc kciuki, by starczyło mi czasu i zapału!

1 komentarz:

Tyrion pisze...

Trzymamy :)