8 lut 2011

Szybki zbiór linków

W ostatnich kilku dniach wykorzystałem sytuację, że mam sporo na głowie i nie mam na nic czasu, napisałem kilka bardziej lub mniej ciekawych wpisów.

1) Zaległe podsumowanie najciekawszych rozstrzygnięć z ostatnich dwóch tygodni czyli College Hoops Facts odc.16. Trochę zmieniłem formy, bo ciężko było wszystko ogarnąć, ale wracam to systematycznego pisania, więc od piątek wracamy do standardowego modelu.

2) Przy okazji jeśli interesuję Was, co słychać u Polaków występujących na uniwersyteckich parkietach polecam przeczytać - Podsumowanie weekendowych występów Polaków. Za dużo się nie pozmieniało w tym względzie od początku rozgrywek, ale może kogoś akurat zainteresuję.

3) Co poniedziałkowa zapowiedź najlepszych spotkań zbliżającego się tygodnia do znalezienia na Czwartej Kwarcie. Jak słusznie zauważył wczoraj Sebastian Hetman z ZP-1 (i nie tylko) zaczął się Rivalry Week więc emocji nie zabraknie.

4) Na koniec pozwoliłem sobie rozdać nagrody dla najlepszych zawodników na miesiąc przed końcem sezonu zasadniczego. Jeszcze sporo może się zmienić, ale myślę że tak to mniej więcej będzie wyglądać.

1 komentarz:

shetman pisze...

Pozwolę sobie wymienić piątkami :)

POY -> Jimmer Fredette, Jared Sullinger, Kemba Walker, Derrick Williams, Nolan Smith

FOY -> Jared Sullinger, Terrence Jones, Kyrie Irving, Harrison Barnes, Tobias Harris

DPOY -> Kenneth Farried, Chris Singleton, William Mosley, Rick Jackson, Gary McGhee

COY -> Rick Barnes, Thad Matta, Steve Fisher, Jamie Dixon, Mike Brey

ogólnie dobra robota :)