4 maj 2010

Scout.com 2010 Final Top 100

Moje źródło informacji, a dokładniej gdzie śledzę ranking zawodników opublikowało ostateczną wersję setki najlepszych zawodników opuszczających w tym roku szkołę średnią i powiem wam, że już podoba mi się dużo lepiej.

Nr 1 Harrison Barnes i tu nie mam żadnych wątpliwości. We wszystkich trzech meczach, które widziałem i opisywałem był najlepszym strzelcem swojej drużyny, ale co ważniejsze pokazał także wiele innych atutów.

Nr 2 Kyrie Irving i uwielbiam to. Bez dwóch zdań najlepszy PG i widać ten błysk który wyróżnia dobrych graczy od bardzo dobrych.

Nr 3 Enes Kanter. To już ryzykownie, bo w sumie ja go widziałem tylko w jednym meczu, ale pokazał się tam naprawdę z bardzo dobrej strony. Jeśli jest naprawdę tak dobry w Kentucky będzie postacią numer 1.

Nr 4 Jared Sullinger. Mały spadek, ale wciąż czołówka. W recapach spotkań sporo o nim pisałem i tu nic dodawać nie trzeba.

Nr 5 Josh Selby

Nr 6 Brandon Knight. Podobni zawodnicy, obaj szybcy, obaj skoczni, obaj nastawieni bardziej na rzucanie. Z tego co widziałem lepiej zaprezentował się Selby i słusznie że jest wyżej.

Nr 7 Tobias Harris, który powraca do zdrowia po kontuzji z McDonald's All American Game.

Nr 8 Terrence Jones

Nr 9 Perry Jones

Nr 10 Terrence Jones

Jeszcze dodam, że równie bardzo podoba mi się awans Cory'a Josepha z 22 pozycji na 14 i trochę dziwi spadek Fab Melo z chyba 7 na 13. Jednak to panowie z Scout.com są specjalistami nie ja i jak historia pokazuję mylili się rzadko.

Na koniec dla porównania Top100 według:
Scout.com
ESPN.com
MaxPreps.com
Rivals.com

Brak komentarzy: