22 kwi 2011

Nadchodzi Aaron Gordon

No dobra trochę przegiąłem z tytułem, ale przypadkiem natknąłem się na "mix" z jego udziałem i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Cześć z Was prawdopodobnie powie, że w takich filmikach każdy wygląda na bardzo dobrego gracza, co jest prawdą, jednak sztuka polega na wyciągania odpowiednich wniosków. Ja po obejrzeniu tego video już dawno nie byłem pod takim wrażeniem, a na szybko do głowy przychodzi mi jedynie Isaiah Austin.

Zdaję sobie sprawę, że to tylko High School gdzie poziom często jest słaby, ale obok takich możliwości atletycznych i to u 15 letniego gracza nie można przejść obojętnie. Aaron Gordon według Scout.com w swoim roczniku zajmuję #9 pozycję, a do NCAA dołączy dopiero w wakacje 2013 roku. Już teraz jednak warto zobaczyć, co ten dzieciak potrafi:

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

moze warunki ma ale z jego zachowania widac ze nie ma rowno pod sufitem