2 sty 2011

Intro Videos

Tak, wiem. Powinienem już spać i także zdaję sobie sprawę, że ten wpis powinien pojawić się wcześniej. Ale jak mawiają - lepiej późno niż wcale. 

Nie ma nic bardziej motywującego niż dobrze zmontowany koszykarski filmik z fajnym podkładem muzycznym. Najlepiej jeśli będzie w miarę krótki, energiczny i nietypowy. Co roku większość uczelni przygotowuję właśnie takie filmiki pokazywane przed prezentacją podstawowej piątki. 

Oczywiście ja poszedłem na łatwiznę. Z szukania wyręczyli mnie autorzy bloga Ballin is a Habit i dlatego tam Was odsyłam byście w wolnej chwili przejrzeli, bo naprawdę warto.

Między innymi znajdziecie tam materiał Arizona, Boston College, Cincinnati, Georgetown, Gonzaga, Indiana, Kansas, Kansas State, Michigan, Minnesota, Providence, South Carolina, UNLV, West Virginia i trochę więcej.

Przyznam szczerze, że sam jeszcze wszystkich nie obejrzałem, ale moim zdaniem najlepiej wygląda Intro Georgetown (za pomysł) i Kansas (za całokształt). Fajny jest także filmik zespołów Arizona, Minnesota, South Carolina i kilku innych. Naprawdę kliknijcie i pooglądajcie.

Brak komentarzy: