26 wrz 2011

Beyond the Phog

Pozostając przy Kansas (bo przed chwilą na Czwartej-Kwarcie napisałem o meczu Legends of the Phog) Jason King napisał swoją drugą książkę o Jayhawks pod tytułem: "Beyond the Phog - Untold Stories from Kansas Basketball's Most Dominant Decade."

Książka w sprzedaży pojawi się dopiero 29 września, ale ja już teraz jestem przekonany, że w przyszłości na pewno ją zakupie. Skąd to wiem? Przeczytajcie trochę próbek:






Zajrzycie choćby w jeden link, a przekonacie się sami, że jest to obowiązkowa pozycja nie tylko dla fanów Kansas, ale dla wszystkich fanów koszykówki uniwersyteckiej. 

Na stronie kubook.net książka zamawiać można już teraz, jednak mnie na razie odstrasza cena. 25$ + koszty wysyłki, to na chwile obecną trochę za dużo. Poczekam na jakąś promocję. 

Brak komentarzy: