5 sty 2012

Ogłoszenie

Jak zauważyliście w ostatnim czasie moja aktywność znacznie spadła i nie mam tu na myśli tylko ten bloga. Niestety nie zawsze w życiu ma się czas na wszystko, a niejednokrotnie brakuje też motywacji. Pora nieco to wszystko uporządkować i nadrobić zaległości. W najbliższym czasie zwiększenia aktywności nie przewiduję, ale wkrótce powinno pojawić się kilka ciekawych tekstów. Tutaj jednak będę raczej umieszczał linki do filmików, krótkie newsy informacyjne, czy też rzeczy które nigdzie indziej nie będą mi pasować. Od teraz dłuższe teksty będą pojawiać się na stronach CollegeHoops.pl (tylko związane z NCAA) oraz Czwarta-Kwarta.com (o zawodnikach i Drafcie). 

W razie jakichkolwiek pytań wciąż jestem aktywny na Twitterze @Kosi55 i tam staram się pisać moje spostrzeżenia o NCAA, i nie tylko. Dodatkowo polecam śledzić @CollegeHoopspl, gdzie oprócz linków do najnowszych newsów znajdzie także krótkie informacje o Polakach, kontuzjach i innych istotnych informacjach. 

Przy okazji polecam zapoznać się aktualną zapowiedzią najciekawszych spotkań z tego tygodnia - NCAA: Zapowiedź IX tygodnia oraz z najnowszym wpisem na blogu Tomka Gielo - Poświątecznie, Noworocznie czas na mecze w Konferencji.

Tyle ogłoszeń i dziękuje wszystkim za czytanie oraz odwiedzanie bloga.

Brak komentarzy: