2 sie 2010

Przerwa wakacyjna

Tylko tytuł tak ładnie brzmi, bo ja przez sierpień na wakacjach nie będę. Wiem, że zapowiadałem zwiększoną aktywność w tym miesiącu, ale wyszło inaczej i tak do września mnie nie zobaczycie. No może uda się coś w weekendy czasem napisać, ale nic nie obiecuje. Jeśli będzie czas i do przyszłego tygodnia nie podpiszą mi wszystkich zawodników z mojej listy to pojawi się druga i niestety ostatnia część z NCAA do PLK (plany były ambitniejsze).

Jeśli ktoś odczuje nieodpartą potrzebę skontaktowania się ze mną proszę pisać na mail (do znalezienia gdzieś w sieci).

Yo.

1 komentarz:

Alik pisze...

czekam na kolejną część z NCAA do PLK szkoda, że jak na razie większość tych zawodników trafia do innych lig europejskich nasz scouting za oceanem chyba nie jest zbyt rozwinięty